Måste man tåga in till en marsch?
Hej!
"Måste" man verkligen tåga in till en marsch? Vill hellre ha vanligt musik eller nått. Någon som haft något annorlunda som man tåga in till?
Tacksam för svar :)
Hej!
"Måste" man verkligen tåga in till en marsch? Vill hellre ha vanligt musik eller nått. Någon som haft något annorlunda som man tåga in till?
Tacksam för svar :)
Vi ville absolut inte ha en marsch!
Vi valde den här
">
Vi gifte oss utomhus vid en älv så då passade det ju extra bra med titeln:)
Den var helt underbar att komma gående till!!
Vi hade samma låt <3 ryser bara jag tänker på den!
Jag är twilight fantast därav valet och den är ju underbart fin!!
Vi spelade den på cd i kyrkan och det vart jätte bra!!
Jag har inte sett en scen ur twilight men älskar låten ändå:)
Vi hade min svåger som spelade den på elpiano ute
Officielt är den inte med i filmerna men har blivit en populär låt bland oss fans och med i många fanmade videos osv...
Många kallar dne för bellas lullaby
Den har bara blivit förknippad med twilight men passar till de filmerna hur som helst :D
Jo jag hittade ju en massa sånt när jag googlade på den:)
nej för sjutton gubbar, det finns massor man kan ha som inte är marscher! Om man vill ha en kompromiss, dvs slippa marsch men ändå ha kyrkorgel, så kan de flesta organister ett antal sånger utöver marscherna.
Vi är lite inne på Bachs "Air" och den gamla bröllopsvisan "där björkarna susa" vid in- och uttåg.
vi är mer inne på något rockigt eller bara romantiskt ;) vääägrar ha en marsch, och helst inget orgelspel heller, haha.
Tips på fler låtar eller som ni haft själva?
vi gick in till allan edvalls kärleksvisan intrumentalt
Vi ska ha som ingångmusik: Westlife -The rose och utgångsmusik: Kizz -I was made for loving you. Tror att utgångsmusiken får en att släppa på nerverna lite.
Då kommer jag med en fråga, köpte ni den på skiva lr brände ni ut den?
jag har letat som ett tok efter den men ej fått tag i den.. Så HJÄLP!